Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали трудно, когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали трудно, когато е студена

    Здравейте, колеги! Горд притежател съм на Алфа 145, 1.4 TS, 2000г /няма гас или метан/. От началото на зимата, понякога се налага да я "мъча" прекалено дълго докато запали. Един път си пали добре, друг път се налага да я паля наколко пъти /не по-малко от 5-6 пъти, когато "реши" да не запали от първия път/. Ситуацията е следната- при поредицата от завъртания на ключа започва или да се "дави" /не минава 500 оборота, глъхне и изгасва/ или не пали въобще, въпреки, че стартера върти, доколкото разбирам нормално. Дебитомера и акумулатора са нови. Интересното е, че проблемът най-често се пояавява, когато съм с натиснат съединител, не зная каква връзка може да има /съединителя го сменях скоро/. Друга закономерност е, че напоследък започнах да и сипвам бензин 95 от ОМV; допреди това зареждах само Carerra или SHEl V-Power.
    Помагайте ! Благодаря Ви предварително!

  • #2
    Колега;защо не пробваш първо при майстор,ама наистина да е такъв .Там може да ти отговорят с точност и без предположения.
    Честито за новата придобивка и с здраве да я караш.
    п.п Пък може и само предположения да са
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

      Сутрин :
      1. Помпя 5-6 пути педала на газта
      2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму

      ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

      Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно
      ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
      Nissan Qashqai 2,0 140hp
      Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
      ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
        Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

        Сутрин :
        1. Помпя 5-6 пути педала на газта
        2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму

        ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

        Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно
        Добре де, защто не ходите да ги видят тия коли, не е нормално това. То дори да работи и при него.....ако всеки път трябва да палите с такова combo тип Mortal Kombat ...
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #5
          Мен ми е айляк пари чакмак не ми трябва диагностики щото знам кфо ще ми кажат------ Ламбда , дебитомер ала бала едни и същи ралти секи път за секи проблем така че нема нужда
          ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
          Nissan Qashqai 2,0 140hp
          Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
          ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
            Честосрещан промем моята нищо не съм и сменял и финта го правя по следния начин

            Сутрин :
            1. Помпя 5-6 пути педала на газта
            2. 5-6 и съединителя след което без значение на свободна или не(по добре на свободна) натискаш съединителя и палиш при мен си става секи път даже неска един приятел ме базика вика тя чакмак пали ба мааму

            ВАЖНО!!! Докато помпиш педалите колата тряя ти е на контакт !!!

            Пробвай по този начин и ми кажи дали при теб действа при мен е безотказно
            Ти май взе да приемаш проблемите на останалите с надсмешка.Я сам си отговори какво постигаш с това помпене,или Я вземи и ръчната опъвай докато помпиш.
            Last edited by Xtrime7; d.m.y г., 20:47.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Съгласен съм, че това с помпането не си е работа, но от интерес пробвах- не работи тази система при мен. Иначе съм се РАЗБИЛ от ходене по "майстори" и за година и половина на същите съм издавал близо толкова, колкото съм платил за колата /броя само големите ремонти/. Така че мисля да си я покарам така, засега, но ако някой сподели евентуално решение може пък и да отида пак да спонсорирам някой майстор, не че вече има нещо, което да не е сменяно. Все пак, да допълня, че отпреди да започнат проблемите с паленето колата стържеше ужасно докато загрее.

              Comment


              • #8
                Какво стърже? Няма хидравлично масло ли?
                I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                Roosevelt

                Comment


                • #9
                  Има си всичко.

                  Comment


                  • #10
                    Някой не допуска ли, че може да е автоматичния смукач?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Frankiii11 Покажи съобщение
                      Някой не допуска ли, че може да е автоматичния смукач?
                      НЕ.
                      А всъщност къде ли се намира той?
                      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                      Comment


                      • #12
                        Класически смукач няма. ЕКУ-то обогатява сместа.
                        I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                        Roosevelt

                        Comment


                        • #13
                          Аз пак за хидравликата си мисля. Обърнал ли си внимание дали не прави проблеми когато си я оставил със завъртян (до крайно положение) волан?
                          I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                          Roosevelt

                          Comment


                          • #14
                            Навик ми е да си изправям волана, когато я паркирам. За какво да следя, когато я оставя със завъртян волан?
                            Също искам да попитам какво представлява ЕКУ-то. Някой беше писал, че на него се дължи и трудното вдигане на обороти, когато е студен двигателя /като предпазна мярка/.

                            Comment


                            • #15
                              Стърженето, за което писах по-горе, по всяка вероятност идва от обтегача на ремъка. Странното е, че като загрее изчезва.

                              Comment

                              Working...
                              X